Mun oli ihan pakko tulla päivittämään tämänhetkinen tunne. Tänään tein 10 toistoa jokaisella liikkeellä. Huomaan, miten rapakunnossa oon oikeasti ollu vaikka päivittäin oonki ollu aktiivinen. Tosin aktiivisuus on ollu lähinnä sitä kävelyä ja siivoushommaa. Oon kävelly aina tosi paljon päivän aikana koiran kanssa, mutta lihaskuntopuoli on jääny pois.

Punnerrukset alkaa sujumaan kevyemmin kuitenkin ja jokainen liike tulee tehtyä nyt oikein kun kroppa (ja aivot) tottuu liikkeisiin.
Oon ottanu tavaksi syödä joka päivä liikkumisen jälkeen proteiinirahkan, ja jostain ihmeen syystä se on hillinny mun makeanhimoa _paljon_! En olis uskonut, koska rahka on ollu mulle aina ennen vaan välipala tai jälkiruoka. Ei makeanhimon taltuttaja. Yks tärkeä pointti makean syömisessä on näköjään myös se, että ennen kaapille menemistä miettii, että _tekeekö mun oikeesti mieli jotain herkkuja_. Nyt jo kahtena päivänä on tapahtunu karkkien kohdalla niin, että mun ei ihan oikeasti oo tehny mieli mitään karkkeja, ja ne on jääny kulhoon.

Pullat ja leivokset on kuitenki edelleen se mun kompastuskivi!